February 22, 2011

merdeka ke .

buruh nelayan dan juga petani
gaya hidup kini dah berubah.
anak-anak terasuh mindanya
lahir generasi bijak pandai.

lagu nak semangat merdeka 
-___-"
tanak nyanyi pon senanye.
tapi disebabkan exam pon dahh abes.
its PRE- MERR DAY.


sebab dipilih jadik pre- merr day ?
agak2 ?
cewahh. sape je nak layan aku nh.


MID SEMM dahh abess !
hoorrraaayyyy !
aku nak try jadikan sumenyee skerat.
tunku abdul rahman skerat.
bndera MALAYSIA skerat.
aku pon skerat.

motif tok skerat nh sebab mid sem je pon.
adehh. kecoh cam dahh abes stady.


tapi skety aku lahh kan ?
ape korang kesahh.
tapi bile dahh skerat.
dan melibatkan negara.
tak pasal2 kne masok ISA.
aduii.
buat hal lagik. 
soo, 
aku pon decide masok je lahh penoh.

semangat ohh. :P

dahh lahh.
tetibe merepekmeraban pasal negara pulak
nak qada' tido.

padahal aku rase aku paling bnyak tido.
bye !


No comments:

Post a Comment