April 4, 2011

steps !

BULAN PETAME.

kiteorg stat lah bercengkarama.

tade gado.

eh eh..

ade.

cerita zaman purba diungkit kembali.
semuanye dikungsi.

aipp ! blum semua lagik.

even dah lame knal.
baru skali jumpe.
amcm ? caya takk.
HAHA

den lepas dahh satu bulan.

BULAN KEDUA

saya lahh paling suke carik gado.

enak okay. HAHA
mang TAKK Lahh kan.

t aku yg tak tido mlam.

nanges ? ssyyyhhh ! bantal je tau.


HAHAHA.

tapi semuanye sperti biase.

gado sikit2 tuh normal lahh.

adat berkapel.
takan lahh tade tersalah paham ke. ape ke.

sedangkan lidah lagikan tergigit kan ! :D

den bulan kedua melabuhkan tiraikan sudah.


BULAN KETIGA.

hek. baru je lagik kan ?

saya sangat rindu dy okay !
dapat lepas rindu semalam.

mcam setahun tak jumpe.
even 2 minggu je pon.

tapi tapi tapi..

mang saya rindu dy okay !

saya sayang sangat kat c dy yg dah menambat hati saya nh.

terima kasih kerane sanggup melayan kerenah saya nh.

maaf kalau bnyak kali sakit kan hati.

taknmpak mcm sakit dimata saya,
mybe dimata awak kan sayang.

maaf tau. :)

lastly,


i love you okay cinta hatiku ! :D

No comments:

Post a Comment