March 7, 2011

doctor pon rock juga !

kengkawan.
HAHA
disebabkan semaLam aku buat entry pasaL ubat2.
so, aku pon sebok2 lerr ke klinik berdekatan.
nak check lahh kunun nyee.
cewahh.
dengan sehat walafiatnye, aku jumpe doc.
bpak doc uhh ROCK gilerrr.
pkai headscarf lagi tuhh.
ade superbike weyh !
pehh !
-
-
back to cerite asal.
huu ~
aku dengan uniform nurse.
gedik2 ke sane.
doc tuh pon mencecehh.

doc : u nh student nurse ke ? stady kat mane ?
aku : yee. stady kat UCSI tuhh.
doc : nak tau tak ? if u nak jadik nurse, u cannot fall sick. dats d important things.
aku : *tersengih2 cam kerang busuk tak ckup oxygen.
doc lagi : nape dtang jumpe saya ?
aku : dlam hati (nak suwo aja cemane nak palpate bdan ) -___-

soklan bonus lahh doc. baaaaaaaaangang ! HAHA
aku ckap lagi, saya sakit pale.
doc : *menceceh lahh dok mane, sume. cite psal zman skola dy sket. aduii. tak pepasal kne denga. HAHA. ohh. tade ape nh. saya bagi ubat, awak mkan ehh.
aku : okok. thanx doc !

dy pon bagi aku ubat.
lerr. 4 biji je pon.
kemain lagik menceceh an. aish !
'sumpah doc uh ROCK !
ade 2 superbike weyh !

HAHA.

*motif - tade pon.

*marina dahh kebiolan disebabkan ubat yg melampau.
:D
abaikan msg ini. 
HAHA

No comments:

Post a Comment