March 11, 2011

perlu ade ?

woww !
hari hari hari hujan.
sejuk. mau tido.
tapi tak juga.
blum nak ade feel tido nh.
-
-
aduii.
-
-
nak cite nh senanyee.
denga lahh orang ckap sal setia nh.

kawan 1 : SETIA ? BULLSHIT BEB !

kawan 2 : AKU RASE SETIA TUHH PERLU ADE WEYH.

kawan 3 : KALAU AKU SETIA PON, ORG TUH MEMAINKAN AKU. BUATPE. SAKIT ATI JE.

kawan 4 : AKU SETIA, DIA MEMAIN PULAK. BILE AKU MEMAIN, ORG SETIA PULAK. SUSA LAHH.


dari ape yg aku denga lahh.
kire statistik lahh nh.
huu ~
-
-
ape pulak pandangan korang ehh ?
aku rase, bnde nh perlu ade lahh.
juz give and take kan ?
kalau kau rase kau perlu setia,
den be serious in ur relationship.
if kau rase "bf" kau tuhh juz nak buat korang bus stop.
so , jgan lahh jadik buduh bangang ya kawan2.
jgan lahh buat jualan murah selalu.
barang new arrival pon tade less weyh.
haa.
so.
setia nh mang perlu ade.
tidak lahh kamu dipermainkan ye.
-
-
juz cube tanye sape yg pernah setia.
dan dilukai.
cemane mereka bangkit.
dan tanye pula,
sape yg tak pernah setia
dan anggap bnde nh juz " bullshit "
adakah jwapan mereka same ? ?
-
aku dahh dapat jwapan nyee.
siyesly bukan ape yg korang jangke.
betape dihargainye bile,
ade org yg setia , dengan caringnye lagi.
woww !
amazing guys !
if nak ape yg korang pkir,
juz tuka mindset korang.
dan anggap bnde tuh sngat penting tok semua relationship.
mesti bestt !

slamat mencube.
:).

2 comments:

  1. yep,..
    'give n take' tu pentaing...
    yaw!!!
    =)

    ReplyDelete
  2. hek ! perlu ade kan.
    den baru relation smooth n silky. hehe.

    ReplyDelete